SKENOVÁNÍ

MY SKENUJEME. VY ŠETŘÍTE.

Běžnou korespondenci – dopisy, oznámení, výpisy apod. Rozsah skenování je 8 jednoduchých stran A4 za měsíc – což odpovídá zhruba pěti dopisům. Toto množství postačuje naprosté většině našich klientů. Pokud vám jednorázově dorazí více poštovních zásilek, i ty naskenujeme – maximálně však 8 běžných stran A4 nad rámec za poslední 3 měsíce. Pokud budete větší množství pošty dostávat pravidelně, společně se domluvíme na dalších podmínkách.

Objemné dokumenty (mimo reklamní – viz bod Antispamová ochrana) – noviny, časopisy, magazíny, letáky, katalogy a podobně. O přijetí objemného dokumentu vás informujeme a vy se rozhodnete, zdali budete chtít dokument za poplatek přeposlat, nebo skartovat. Nezapomeňte společnostem, od kterých chcete letáky, či katalogy dostávat (např. Makro) oznámit vaši korespondenční adresu, kam Vám mají letáky zasílat.

Veškerou vaši korespondenci (mimo obálky) 1× za 14 dní naskenujeme a zašleme na e-mail uvedený v objednávce. Poté korespondenci 7 dní archivujeme. Pokud od vás během této doby neobdržíme požadavek na fyzické přeposlání zásilky, tak vše skartujeme.

U zásilek určených do vlastních rukou či u doporučených listovin převezmeme oznámení o uložení na poště. Oznámení naskenujeme a pošleme na Váš e-mail. Svoji zásilku si vyzvedněte na dané poště (do data uvedeného na výzvě), nebo si zásilku můžete zdarma přeposlat na libovolnou adresu v rámci ČR. Změnu doručení můžete provést telefonicky (číslo najdete na výzvě), nebo online na stránkách České pošty, viz Změna doručení online.

U všech zásilek určených ke skenování aplikujeme tzv. antispamovou ochranu.

  • Zásilky, o kterých 100% víme, že by mohly poškodit vás nebo vaše podnikání, rovnou skartujeme. Proč? A jakých dopisů se to konkrétně týká? Přečtěte si více v článku Dejte si pozor na podvodníky! Netvrdíme, že zachytíme veškerou korespondenci. Tu nejzáludnější však ano. Na to se můžete spolehnout.
  • Některé firmy (zpravidla) nevyžádaně zasílají společnostem reklamní nabídky, tiskoviny, materiály, katalogy apod. Tyto zásilky také rovnou skartujeme a společnosti požádáme, aby vám nadále nic nezasílaly.

Dorazí-li vám dokument, který budete chtít po naskenování přeposlat na jinou adresu, zašleme vám jej doporučeně poštou. Cena za tuto jednorázovou a předem placenou službu je 120 Kč bez DPH (formát zásilky do A4, váha do 2 kg). Upozornění – zásilky odesíláme z našeho skenovacího pracoviště, na pobočce se nenachází.

Pokud podobné dokumenty budete dostávat pravidelně, pak pro vás bude nejvýhodnějším řešením zřízení dosílky u České pošty. Příchozí pošta vám tak bude přeposílána na libovolnou adresu po celé České republice, a to po dobu vámi zvolenou. Za dosílku si Česká pošta účtuje 200 Kč měsíčně.

Máme model s řezem odpovídajícím stupni utajení 4 dle DIN. Tento stupeň utajení je doporučen pro skartaci zvlášť důvěrných dokumentů. Velikost skartovaného proužku má max. rozměr 2 mm × 15 mm a povrch částic max. 30 mm2.

Korespondenci vám budeme zasílat z e-mailu dokumenty@naskenuji.cz – přidejte si tuto adresu do výjimky antispamového filtru ve své poště.

Uvědomujeme si, že na důvěře záleží. Splnili jsme zákonnou oznamovací povinnost a zároveň jsme evidováni v registru vedeném Úřadem pro ochranu osobních údajů. Naše registrační číslo je 00054681.

Co nejdříve nám napište ze svého původního mailu na adresu info@officeoption.cz a uveďte vaši novou e-mailovou adresu.

 Vaše nové sídlo