Byznys našich klientů: „Účtařina“ podle Evy Smutné

Byznys našich klientů: „Účtařina“ podle Evy Smutné

Eva Smutná se věnuje účetnictví přes 10 let. Začala jako zaměstnanec. Časem si zřídila živnostenský list a k zaměstnanecké práci přibrala vlastní klienty. Jak se jejich portfolio rozrůstalo, rozhodla se založit firmu – účetní kancelář EVAKO consulting. K podnikání jste se dostala po malých krůčcích. Byl to záměr? Začínala jsem opravdu postupně – od zaměstnání Přečtěte si více o Byznys našich klientů: „Účtařina“ podle Evy Smutné[…]

Celý článek

Jakou banku doporučujeme našim klientům při rozjezdu podnikání?

Jakou banku doporučujeme našim klientům při rozjezdu podnikání?

Bez běžného účtu se dnes neobejde snad žádný podnikatel. Většina lidí při jeho zakládání přitom řeší v podstatě jen jednu věc — aby bylo vedení účtu zcela zdarma. Měli jsme to podobně a dnes víme, že to byla chybná úvaha. Stovky našich klientů mají na začátku stejný problém. Aby ušetřili náklady, hledají pro své podnikání Přečtěte si více o Jakou banku doporučujeme našim klientům při rozjezdu podnikání?[…]

Celý článek

Byznys našich klientů: Designový beton Jaroslava Prokeše

Byznys našich klientů: Designový beton Jaroslava Prokeše

Jaroslav Prokeš začínal s dekorativním betonem. Postupně ho ale stále více mrzelo, že mu materiál nedovoluje pracovat s drobnými detaily. A tak si po pěti letech řekl, že je čas na změnu. Přešel na beton designový. Nebál se oslovit americkou firmu s žádostí o poskytnutí licence k technologii a založil vlastní firmu. Do své práce Přečtěte si více o Byznys našich klientů: Designový beton Jaroslava Prokeše[…]

Celý článek

Bez štítku to nepůjde. Jak správně označit provozovnu

Bez štítku to nepůjde. Jak správně označit provozovnu

Než ve své prodejně nebo restauraci slavnostně přivítáte prvního zákazníka a pustíte se naplno do práce, nezapomeňte na zákonné povinnosti. Ať z prvních příjmů nemusíte rovnou šetřit na pokutu. Provozovna je zpravidla místem, kde veřejnosti poskytujete své služby. Když si jako soukromý učitel k výuce připravíte vlastní učebnu, kam za vámi budou žáci dojíždět, je Přečtěte si více o Bez štítku to nepůjde. Jak správně označit provozovnu[…]

Celý článek

Byznys našich klientů: Podnikání Srdcem Jakuba Kohoutka

Byznys našich klientů: Podnikání Srdcem Jakuba Kohoutka

Jakub Kohoutek se úspěšně zabydlel v našem brněnském virtuálním sídle na Nových sadech. Kromě investičního byznysu řídí také neziskovou organizaci, která pomáhá téměř pětileté Adélce Petříkové překonat každodenní těžkosti související s jejím vzácným onemocněním. Můžete prozradit, co vás jakožto úspěšného podnikatele vedlo k založení neziskovky? Asi za tím byla filosofie, která říká, že pokud máme Přečtěte si více o Byznys našich klientů: Podnikání Srdcem Jakuba Kohoutka[…]

Celý článek

Název firmy bude vaší vizitkou. Dejte si na něm záležet.

Název firmy bude vaší vizitkou. Dejte si na něm záležet.

Dobrý název je základem každé úspěšné firmy. Pokud nedodáváte pláště raketoplánů. V takovém případě se bez něj obejdete. Originální název ale není důležitý jenom z pohledu zákazníka. Je potřeba k tomu, aby vaše firma vůbec mohla vzniknout. Podle současné právní úpravy nesmí název vaší nové firmy působit klamavě, hanlivě a urážlivě. Ale především nesmí být Přečtěte si více o Název firmy bude vaší vizitkou. Dejte si na něm záležet.[…]

Celý článek

Byznys našich klientů: Knižní nakladatel Václav Kazda

Byznys našich klientů: Knižní nakladatel Václav Kazda

Václav Kazda spolu s manželkou Michaelou založili Nakladatelství Kazda v roce 2014. Původně jako „koníčka“ při práci. Postupně se ale dostali k zajímavým titulům a začali si jich všímat i agenti a větší nakladatelství. Dnes se knihám s přírodní tematikou věnují naplno. Co vás k podnikání přivedlo? Několik let touhy dávat lidem práci. Dávat jim Přečtěte si více o Byznys našich klientů: Knižní nakladatel Václav Kazda[…]

Celý článek

Pošta ve virtuálním sídle: Plaťte jen za služby, které potřebujete

Pošta ve virtuálním sídle: Plaťte jen za služby, které potřebujete

Převezmeme za vás doporučenou poštu, naskenujeme každou zásilku a jednou měsíčně vám vše přepošleme. Na takové služby zřizovatelé virtuálních sídel lákají nové klienty. Vypadají užitečně, jenže obvykle nejsou a ve výsledku vás akorát stojí peníze. Vysvětlíme proč. Pokud máte virtuální sídlo, jsou jen dvě služby, které skutečně potřebujete: Označení firmy štítkem na budově sídla (více Přečtěte si více o Pošta ve virtuálním sídle: Plaťte jen za služby, které potřebujete[…]

Celý článek